Barnvakt

Så roligt det var att få rå Tuva och Hugo alldeles själv, medans föräldrarna var på fest. Vi lagade mat  tillsammans och de tyckte att det var gott. + poäng till mormor 😀 efter lite  lek och bus var dags för pyjamas  och tandborstning. Sanna och Claes hade gått igenom kvällrutinen men också sagt att det kunde strula lite vid nattningen. Så jag var lite förberedd. Vi la oss och jag läste och läste den ena boken efter den andra men sen sa att nu ska vi sova. Jaha sa sa Hugo då släcker vi lampan. Sen till min stora förvåning så lägger sig Tuva tillrätta och somnar och Hugo gör likadant. 
På söndagen åkte vi till fyraH gården i Gränby och tittade på djuren och fikade ett mysigt avslut på en fin helg med mina exemplariska barnbarn ❤️ (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0