En paus frÄn vardagen

En hemsk vecka😱 jag följer spĂ€nt nyhetsrapporteringen och lider med alla drabbade i kriget. Till rĂ„ga pĂ„ allt sĂ„ har Syrran diagnostiserat med Lungsjukdomen KOL sĂ„ himla trĂ„kigt jag tycker att det rĂ€cker med det som  Ă€r för dem. 
Men Uffe hade ingen handboll i helgen sĂ„ jag bokade en övernattning pĂ„ Friibergs herrgĂ„rd och det var helt underbart. SĂ„ mysigt stĂ€lle det kan jag verkligen rekommendera inte sĂ„ flashigt men med fantastiskt personal och sĂ„ otroligt god mat. SĂ„ hĂ€rligt att bara fĂ„ rĂ„ om varandra. Ett stopp hos barnbarnen blev det ocksĂ„ innan vi for hem till Bagarmossen igen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0