Våren är här

En härlig dag, jag cyklade iväg och tränade på fm, köpte penséer och påskliljor och packade försiktigt ner allt cykelväskan. Solen sken, ett härligt vårväder. På vägen hem stannade jag till vid Brotorp stugan och köpte en kaffe och satt sen där och njöt av vårsolen. Men jag saknade Ida väldigt mycket då. För hon och jag brukade alltid gå dit och fika  och dela på en våffla. 
(null)


Hemma igen så städade jag balkongen, hämtade balkongmöbler från källaren och gjorde fint med vårblommor. Sen kom Pär på middag, lasagne med kladdkaka till efterrätt. 
Igår hängde jag med Marie och Alex hela dagen. Vi var först i Täby, Marie skulle byta batteri i sin telefon på Apple store. Vi åt en supergod lunch där. Sallad med kallrökt lax. Så gott! (null)
På vägen tillbaka stannade vi i Maries favorit butik och handlade lite nytt till korttillverkning. 
Marie gör ett fint litet lådkort till Hugo och jag gjorde ett lite påskinspirerat kort. 
Vi grillade på kvällen för det ska man göra nu när våren är här, så väldigt gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0