Auktion igen

På lördagen var det auktion i Huddungeby några mil bort från oss. Jag tog cykeln för att få röra på mig lite och skulle jag ropa in något stort fick jag väl cykla hem och hämta bilen. Men jag ropade faktiskt inte in något alls. Jag var väldigt sugen på en fint gammalt slagbord men jag orkade inte vänta och det började dra ihop sig och jag ville inte cykla hem i regnet. 
Men det var en jättefin auktion, massor av gamla fina saker. Jag tycker det är kul att gå runt och titta på allt och föreställa mig var allt har varit och vilka som har ägt sakerna. Lite vemodigt och sorgligt också men ändå bra att sakerna får ännu en chans och inte kastas på tippen. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0