Gammal vänskap

Lite rörigt på jobbet nu, mycket möten och många tankar och funderingar på hur det ska bli med de nya förslagen som chefen har presenterat. Känns lite okul att jobba nu. Desto roligare när man är ledig. Pär och jag var ute och övningskörde häromkvällen till MOS där vi åt middag. Mysigt! 
På fredagen blev det AW med kollegan. På lördagmorgonen hämtade Uffe och jag Annette i Traneberg och så åkte vi till landet. Så himla roligt vi har inte setts på flera år så nu var det verkligen dags. Annette ville ut i skogen så efter lite macka och fika så for vi väg och letade efter gulingar. Vi hittade en del men inte alls så många som förra helgen. Men mysigt ändå att gå där i skogen och prata. Uffe stannade kvar i stugan och tog det lugnt, vilket var honom väl unt efter två veckors övertid på jobbet. Annette och jag handlade till middag som faktiskt blev en repris från Sannas och min middag. Väl tillbaka i stugan så hade Uffe till min stora glädje tänt i vedspisen. Så härligt. Jag hade missat att öppna spjället ☺️ sen kokade jag potatis och värmde vatten. Så glad och ljudet av den knastrande veden som jag har saknat det. 
Ja vi har haft en jättebra helg, umgåtts och pratat massor. 
(null)
Annette fotade den helt magiska stjärnhimlen. De känns så nära fast de är så otroligt långt borta. 

(null)
Redo att börja äta 😀
(null)
Liten tant i stora skogen
(null)
Åh så härligt med vår fina eldplats. Bra fixat Marie! (null) 
Spegelblankt vid Ingbo källa
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0