Liten höstsemester

Åh så härligt att vara ledig några dagar och vi har haft ett fantastiskt fint väder och varma dagar mellan 15-18 grader på dagen.  Uffe har grävt bort hela roshallon busken och grävt upp alla rötter och stora stenar. 
jag ska köpa hallon buskar någon helg framöver och plantera där. 
Jag har har jobbat med växthuset, grävt och rensat bort alla smultronplantor som hade spridit runtom i hela växthuset. Byggt odlinglåda och fyllt med jord och lagt ut de fina cement plattorna som jag har gjutit. Det blev så bra och jag känner mig så nöjd. Nu väntar jag bara på våren. 
(null)
På lördagen var det dags för kräftskiva, vi blev inte så många som var tänkt och inte blev det så många kräftor heller för de frysta var slut. Men det blev kul och gott ändå.  
Sen eldade vi och Marie spelade gitarr och sjöng. Mysigt!
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0