Snart slut….

Åh fyra veckor går fort, men jag är så nöjd med min semester. 
Sanna, Tuva och Hugo var med mig på landet några dagar, så kul. Sanna målade hela lekstugan utvändigt. Jag målade väggar och golv inne i stugan och sydde nya gardiner. Det blev så fint. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Marie och Alex kom också och de fixade med auktionssoffan, skrapade färg och fixade till sittdelen. Den blir fin i deras kök i Enskede. Vi hade planer på att göra en Jambalaya ute i stekhällen på kvällen men det började såklart att regna så det fick bli middag inne istället. 
(null)

Kantareller, kantareller hur många som helst och det är så kul att se tjejerna plocka. Hugo blev lite trött och ville gå hem, men det går ju bra att sitta och vila sina ben och spela lite på mammas telefon också. 
(null)

(null)

(null)
Såklart vi ska spela Fia, det hör verkligen sommaren till. 
(null)
Så glad över att de kom och förgyllde mina sista semestervecka. 
En sväng till Gysinge och Naturrum blev det också där Tuva fick lösa mysterier och sen åt vi en god lunch på caféet. 
(null)

När jag hade kört hem Sanna och barnen. Så tog Sanna och jag en tur till Botaniska trädgården och tittade på klänningar. 
(null)

(null)
Och fick lite inspiration till växthuset. 
(null)
 På kvällen drog det ihop sig till ett rejält åskväder. Jag tappade upp vatten och drog ut alla elkontakter. Tände ljus och försökte intala mig att det var jättemysigt, vilket jag inte alls tyckte. Men men det drog över till slut. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0