Lusse lelle

Elva nätter före jul… idag för 28 år sen satt jag i en säng på BB med min lille Pär i famnen och tänkte på Uffe och storasystrarna som hade luciatåg i skolan. Då öppnades dörren och sköterskor och barnmorskor kom in med sång, glitter och ljus och lussade för mig och Pär. Då rann mina tårar, det var så fint. 
(null)


Lucia blir liksom inte något särskilt när man inte har några barn omkring sig. Men jag kollade i allafall på SVT luciatåg när jag åkte till jobbet. 
Jag var en sväng till Ikea efter jobbet och köpte servetter såklart 😂
Men också en liten rumsgran som jag har tänkt att vi kan ha till jul. 
Ikväll har jag tvättat trasmattorna 
Så nu är julförberedelserna i full gång. 🧑‍🎄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0