Virus

Ja så mycket träning eller cykling blev det just inte den här veckan som jag hade tänkt. Ett eller flera virus är på g vilket gör att jag känner mig lite hängig emellanåt,  jag jobbar men är sen ganska så slut på kvällarna. Igår så gjorde jag inte så mycket mer än att läsa och kolla serier på Netflix. Tänkte som så att om jag vilar en dag så ger det sig nog. Idag kändes det faktiskt bättre så det blev en fika i Uppsala jag lämnade en klänning till Sanna som jag hade hittat på Rabalder. Den var lite för lång så jag ska lägga upp den. Tuva och jag lekte charader kul men lite svårt ibland. 
Det var lite mindre myggor den här helgen så det var ok att vara ute. Jag har börjat att plocka undan lite inför vintern. Skönt att ta lite i taget så blir det inte så mycket när vi ska stänga igen stugan. 

(null)
Ett besök hos frissan Titti blev det för Uffe och mig i veckan, det var så skönt att klippa bort allt slitet så nu går det att borsta håret utan att det fastnar. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0